همه چيز در مورد galaxy s4

رند مولن از انگجت : در ترسیم نتیجه گیری مان درباره گلکسی S4 بر سر یک دوراهی می مانیم: در حالی حس گیکی مان کمی قلقلک مان می دهد که بهترین و بالاترین مشخصات سخت افزاری فعلی بازار در بدنه ای شبیه به اس ۳ جای گرفته و طراحی آن نسبت به اچ تی سی وان، گامی به عقب محسوب می شود. اما نمی توان منکر این موضوع شد که بهبود بزرگی نسبت به گلکسی اس ۳ بوده است. در کل باید گفت با یک تلفن هوشمند عالی روبرو هستید. خب، این موبایل بهترین ابزار سامسونگی است که تا امروز با آن کار کرده ام.

 

کریستینا وارن از مشیبل : بعد از گذراندن یک هفته با گلکسی اس ۴ باید بگویم اکنون احساس می کنم این نه تنها بهترین محصول گلکسی تا به امروز است، بلکه یکی از محبوبترین اسمارت فون های اندرویدی است که تا کنون دیده ام. بدون شک گلکسی اس ۴ بهترین اندرویدی حال حاضر بازار است. و آنچه این تلفن را محبوب خواهد کرد، این است که شما پشتیبانی اکوسیستم و ابزارهای جانبی سامسونگ را در اختیار خواهید داشت.

 

برنت رز از گیزمودو : اگر چه s4 را اصلا نمی توان تلفن بدی دانست، اما حقیقت این است که اگر اچ تی سی وان در بازار نبود، گلکسی اس ۴ می توانست بهترین اسمارت فون اندرویدی برای خرید باشد. زیرا سامسونگ در اینجا تمام نوآوری و افتخاراتش را گرد هم آورده است تا لذت تجربه کاربری را برای شما به حداکثر برساند.

 

جاناتان اس. گلر از BGR : کدام شرکت یک آپدیت تکراری از پرفروش ترین اسمارت فون دنیا را عرضه می کند؟ آپدیتی که بر پایه موفقیت مدل گذشته ساخته شده است و هنوز بسیاری از بخش ها از نظر طراحی و شکل همانند سال گذشته باقی مانده اند؟ اگر پاسخ تان اپل است، اشتباه کرده اید. این بار جواب سامسونگ گلکسی اس ۴ است... اگر چه در اینجا مجموعه ای از امکانات گرد هم آمده که شاید بسیاری از مردم هرگز از آنها استفاده نکرده یا حتی کشف شان نکنند. اما این تلاش خوبی است و شما تنها لازم است موبایل را از جعبه بیرون آورده و از آن لذت ببرید. تقریبا همه چیز را دارید و نیاز به نصب برنامه ای نیست. و به سادگی می توانم بگویم این بهترین تلفن اندرویدی است که من تا کنون استفاده کرده ام.

 

دویندرا هارداوار از ونچربیت : با گلکسی اس ۴، سامسونگ نشان داد که در هنر تولید انبوه اسمارت فون هایِ اندرویدیِ محبوب، به درجه استادی رسیده است. اما مشکل اینجا است که این تلفن، زیادی شبیه به گلکسی اس ۳ از کار درآمده است. اما در حال حاضر سامسونگ در چنان موقعیتی از نظر فریبندگی و دلربایی است که موفقیت گلکسی اس ۴ از حالا تضمین شده است. شاید به همین دلیل است که نسبت به مدل قبلی خود تنها تغییرات گسترده درونی داشته و از نظر ظاهری به نازک تر و سبک تر شدن بسنده کرده است.

 

استیو کاوچ از بیزنس اینسایدر : سامسونگ گلکسی اس ۴ را به سادگی می توان اعتیاد آورترین اسمارت فون سال دانست. بدون شک این یکی از بهترین تلفن هایی است که امروز می توانید بخرید. اما از نقطه نظر طراحی در مقابل آیفون 5 و اچ تی سی One چیزی برای گفتن ندارد. ولی درباره آن اشتباه نکنید، با اس ۴ می توانید یک تجربه اندرویدی خارق العاده را روی یک صفحه بزرگ و زیبا داشته باشید. اگر با بدنه پلاستیکی اش مشکلی ندارید، مطمئنا با داشتن آن بسیار خوشحال و راضی خواهید بود.

 

جسیکا دالکورت از سی نت : قابلیت ها و امکانات این اسمارت فون یک لیست بلند بالا هستند که استادی در کار با آنها نیازمند زمانی طولانی و تلاشی فراوان است. اما حقیقتا گلکسی اس ۴ انتخابِ برتر همه کسانی است که به دنبال یک تلفن هوشمند صفحه بزرگِ همه کاره و همه چیز تمام می گردند.

 

هری مک کرکن از تایم : اگر به دنبال جذاب ترین و زیباترین موبایل بازار هستید که مجموعه ای از بهترین اپلیکیشن ها را هم در اختیار داشته باشد، انتخاب بی همتای تان iPhone 5 خواهد بود. اگر عاشق اندروید باشید، اچ تی سی وان انتخابی عالی است و اگر می خواهید تلفن جریان اصلی بازار را با بزرگترین صفحه نمایش و بیشترین برنامه های پیش فرض درونی تهیه کنید، گلکسی اس ۴ منطقی ترین گزینه شما خواهد بود.

 

جردن کروک از تک کرانچ : در واقع خط تولید گلکسی هیچ گاه بابت طراحی اش شهرتی نداشته و حتی می توان گفت که شهرت خوبی هم نداشته است. در حقیقت بسیاری بر این عقیده اند که سامسونگ در سرزمین طراحی بیشتر یک مقلد بوده است. اما گلکسی اس ۴ اولین نماینده و سخنگوی آن چیزی است که باید به عنوان زبان طراحی واقعی سامسونگ بشناسیم.

 

دیوید پیرس از ورج : حتی نوار نقره ای که در اطراف گلکسی اس ۴ کشیده شده، علی رغم ظاهر گول زننده فلزی اش، آن هم از پلاستیک ساخته شده است... و هنگامی که زمان انتخاب توسط خریداران می رسد، شما می توانید یک تلفن داشته باشید که ظاهر بسیار بهتری دارد (اچ تی سی وان)، یا اینکه سراغ تلفنی با کارایی اندکی بهتر بروید (گلکسی اس ۴). و در هر صورت انتخاب اشتباهی نداشته اید. اس ۴ موبایلی سریع و تاثیر گذار است، و همین طور شلوغ و پیچیده. اما وان پالوده، آرام، راحت، زیبا و مطبوع است.

راستی، نظر شما درباره این پرچمدار تنومند و عظیم کره ای چیست؟ آیا انتخاب بعدی شما Galax


خرید ساعت مچی

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 25 تير 1392 | 13:40 | نویسنده : amir |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.